Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeTo wtedy dostałbyś takiego Bandita, który ciągnie od spodu jak lokomotywa a przy wyższych obrotach (prędkościach) brakuje mu mocy
Odpowiedzdokładnie tak :) o bandicie 1200 oczywiście piszesz ,choć niedokonca bo jednak 130 koni to więcej niż 110 które maja bandity 1200 na hamowniach tyle pokazuje producent podaje98 koni no i bandit wazy chyba 250 kg a mt 10 200 kg wiec nadal jednak mt10 byłoby wyraznieszybsze naprostej niż bandit 1200 ale zgadzam sieztoba taka charakterystyka jaka ma n=bandit 1200 właśnie mi sie podoba konkretny doł i srodek jak turbodislu kosztem ciągu na maxa czyli wy.....ego w kosmos szczytu mocy :)
Odpowiedzi tak np. wolałbym 4 biegi 150 nm płąsko rozlozenen od dolu do góry i 100 km szeroko na szczycie w zakresie od 6 do 8 tys obr/min niż 150 km przy 10 tys obrotow dość wasko zresztą to już bez znaczenia i 100 nm dość dobrze tez rozlozoene i 6 biegow na codzien opcja nr 1 sprawdzi się o wiele lepiej dla kierowcow z brakiem ambicji wyścigowych czysta elastyka i mało wachlwoania biegami natomiast druga opcja oczywiscia neida szans pierwszej w jakimkolwiek starciu torowym czy na prostej itd. zrobi wiatrak z opcji nr 1 ;) ale gdybym miał wybierac identyczny motocykl tylko roznica bylbyb te 2 przedstiwione silniki z cała pewnoscia wzialbym opcje nr 1 bo takie mam preferencje w jeździe niezalezy mi na wybujałych osiągach podczas jazdy nagranicy .
Odpowiedz